marți, 24 iunie 2008

Esteticul la romani

Abia ce am revenit de la pauza de masa si fiind destul de 'liniste' la birou ma cam plictisesc. Cum birourile noastre sunt la parter, m-am lasat comod pe scaun si admir peisajul de afara. Destul de neplacut. Primul lucru care imi 'zgarie retina' sunt culorile fatadelor de la blocul vecin.
In blocul de vizavi, toate apartamentele de la parter au fost transformate in spatii comerciale care s-au mai si extins peste spatiul verde. Nimic iesit din comun pana acum, ca doar nu se intampla numai la noi treaba asta. Ce e deranjant, mai ales pentru ochi, e faptul ca fiecare proprietar si-a ales o alta arhitectura pentru constructia noua pe care a facut-o, iar ceea ce e si mai deranjant sunt culorile in care au fost zugravite fatadele.
Astfel, de la stanga la dreapta avem:
- mov
- un fel de galben
- un fel de portocaliu
- visiniu
si urmeaza inca doua spatii ce se construiesc inca , dar pentru care sunt sigur ca se vor alege culori diferite de cele utilizate pana in prezent.
Mi se pare de-a dreptul oribil sa vezi o astfel de paleta de culori insirata la parterul blocurilor. Oare cei de la Primarie, de la Urbanism chiar n-au ajuns defel in zona asta sa vada cum arata orasul. De fapt acelasi lucru se intampla si in centru si tot nu s-a intamplat nimic pana acum.
Cred ca e mai simplu de identificat spatiile... "Am fost la Cabinetul Stomatologic de pe strada X, cel vopsit cu culoarea Visiniu".
Oare la fel se-ntampla si prin alte parti ?

Niciun comentariu: