sâmbătă, 6 septembrie 2008

Cocalar bronzat



N-am obiceiul sa ma distrez pe seama felului cum arata unii sau altii, dar cateodata chiar nu pot sa ma abtin. Un astfel de exemplu e individul din imaginile de mai sus. Rog a se urmarii cum liniile bronzului copiaza la perfectie liniile maioului.
Poate omul a venit sa se racoreasca dupa o zi de coasa sau o zi la prasit...dar n-am putut sa ma abtin sa nu-l imortalizez.
Iar atitudinea lui, de rege al plajei ( tot timpul statea cu mainile ridicate ) ...m-a dat gata. Sa nu mai zic de reprezentantele sexului slab, care erau toate ude ...normal, pentru ca ieseau din bazin :P

---------------------------------
Vizitati Valea Vaserului (www.viseudesus.ro)

2 comentarii:

Haotik spunea...

sincer nu vad de ce omul asta e cocalar, m-am uitat si dupa lantul de aur, si dupa ceasur de aur si dupa pantalonii versace dar nu am vazut nimic, decat un om, care poate si-a facut casa si stand toata ziua sa puna tabla pe acoperis la luat soarele, a venit in vacanta sa se racoreasca si se trezeste pozat pe net.

sincer eu daca as fi in locul lui te-as da in judecata si as scoate ceva bani de pe urma siteului tau.

Cristi spunea...

"Poate omul a venit sa se racoreasca dupa o zi de coasa sau o zi la prasit..."
Am precizat k atitudinea lui era cea care mi-a atras atentia nu lanturile de aur, inelele sau tinuta.