joi, 4 septembrie 2008

Google CHROME - impresii dupa o zi

De marti seara m-am dat pe net exclusiv cu Google Chrome.
A-nceput sa-mi placa. Se mishca destul de bine, cu mici exceptii si cred ca e grozav pentru un utilizator nepretentios care nu vrea altceva decat sa navigheze.
Cineva imi spunea ca pe un XP cu 256mb de Ram mai da erori si refuza sa deschida unele pagini.
Ce-am observat eu e faptul ca nu lucreaza prea bine in Google Reader, in sensul ca desi am citit un articol sau l-am click-uit pentru a-l marca ca si citit CHROME-ul nu percuteaza si-l lasa unread.
In rest ... tot respectu' pentru Google. Au facut o treaba buna, da' ma cam sperie textul licentei de utilizare. Aprofundez si revin.


Articole pe aceeasi tema: Google Chrome
---------------------------------
Vizitati
Valea Vaserului (www.viseudesus.ro)

Un comentariu:

Anonim spunea...

'Cineva' iti spunea ca da erori????? :|