miercuri, 3 septembrie 2008

Mi-am gasit ocupatie pentru timpul liber :)

Sambata mi-am refacut rezerva de cereale ( preferatele mele, cu scortisoara, de la Nestle ). Surpriza, noua punga vine cu un cadou surpriza: un joc pentru PC - Beach Soccer ( colectia cuprinde inca 3 cd-uri ).
Nu sunt un impatimit al jocurilor pentru PC, n-am timp si nici rabdare sa le joc (cate-o-data imi omor vremea cu un joc online, de care insa ma plictisesc rapid de tot). Grafica e destul de grosolana, da' sincer, jocul m-a captivat... poate si pentru ca n-am reusit sa marchez prea multe goluri :P ... si vreau neaparat sa castig cel putin un meci.
Asa ca, degeaba mi-am propus sa scriu mai des pe blog si sa ma ocup de el mai atent ... sunt ocupat pana peste cap. Trebuie sa marchez !

Tu cu ce jocuri te delectezi ?

Un comentariu:

Anonim spunea...

Mie nu mi-ai povestit...OK!!!!