marți, 17 iunie 2008

Constiinta lucrului bine facut la romani - UPDATE

In primul post pe tema asta imi varsam nervii pe echipa de meseriasi ce mi-au distrus casa (ca asta au facut pana acum... au spart, au stricat , au distrus). Cred ca week-end-ul asta prelungit le-a prins bine, le-a insuflat chef de lucru, idei , initiativa.
De dimineata m-au trezit cu noaptea-n cap, cum n-au facut-o niciodata, n-au stat mult la povesti si au trecut la treaba. Politicosi m-au intrebat ce hotarari am luat peste week-end, ce modificari mai vreau sa fac. E prima zi in care au luat initiativa. Probabil ca s-au plicitisit sa le tot atrag atentia si sa-mi bag nasu' peste tot in treaba lor.
E semn bun. Desi e marti... au / am inceput saptamana (de lucru) bine. In ritmul asta pe sambata sunt gata... SPER!

Niciun comentariu: